میانا روستای نخبگان و دانش پژوهان

آخرین نظرات
۲۸ دی ۹۴ ، ۰۸:۰۳

حرف دل مادرشهید


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۸
علی اصغر عباسی

نظرات  (۱)

می گفت : نام فرزند شهیدم حسین است .. هر زمان نام مظلوم کربلا به گوش من می رسد حسن خود فراموش میکنم و غرق در مظلومیت حسین میشوم و یاد اسارت اهل بیت او می کنم و هر زمان که نام حسین من برده شود بیاد حسین کربلا می افتم و بازهم حسین خود فراموش میکنم . ....

مادر شهیدحمید رضا مهرابی

: بعد از رفتن حمیدرضا من به خدا گفتم: خدایا این امانت را می‌‌دهم یا سالم برای من برگردان و اگر می‌‌خواهی تکه‌‌های بدنش را برای من بفرستی نمی‌‌خواهم. که خداوند هم تکه‌‌های بچه ‌ام را هم برنگرداند

خداوند را شاکرم و افتخار می‌‌کنم که پسری با ایمان داشتیم و به جبهه رفت. نه اینکه ناخلف باشد و در دنیا بماند. ان شاءالله هر جا که هست با امام حسین علیه‌السلام محشور شود. باز هم خدا را شاکرم به خاطر سختی‌ها و دلوا‌پسی‌هایی که برای دیدن فرزندم می‌‌کشم، هیچ وقت کاری نکردم که دشمن شاد شود. مادران امروز باید با الگو گرفتن از حضرت زهرا سلام الله علیها فرزندانشان را آن طور که اسلام می‌خواهد تربیت کنند تا در خدمت انقلاب اسلامی باشند، چون ما هرچه داریم از این انقلاب داریم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی